Salam, hörmətli müştəri. Sizə necə kömək edə bilərik?
Türkiyə:
Məhsul mağaza tərəfindən yanlış, yararsız və zədələnmiş şəkildə göndərilərsə, geri qaytarma xidmətimizdən istifadə edə bilərsiniz. Bağlama geri qaytarılma üçün Bakı ofisinə daxil olduğu andan etibarən 48 saat ərzində təhvil alınmalı və yuxarıda qeyd edilən hallardan biri aşkarlanarsa, faktura sənədi ilə birlikdə 24 saat ərzində ofisə geri qaytarılmalıdır. Türkiyə anbarında olan bağlama üçün 3 iş günü ərzində “İADE KODU” göndərilməlidir. Əks halda, bağlama aktlaşdırılacaq və satıcıya geri qaytarılmayacaq. Elektronik məhsulların geri qaytarılması həyata keçirilmir. Sifarişlər çəkiyə uyğun tariflərlə geri qaytarılır. “Sifariş et” xidməti ilə qeydə alınan sifarişlər ödənişsiz geri qaytarılır.
Amerika:
Amerikadan çatdırılan sifarişlərin geri qaytarılması həyata keçirilmir.
Qeyd: Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə əməl olunmazsa, bağlamaların satıcıya geri göndərilməsi həyata keçirilmir. Azərpoçt vasitəsilə ilə göndərilən bağlamalar geri qaytarılmır.
Geri qaytarma xidmətinin ("İade") qaydaları necədir?
Bakı anbarında bağlamaların saxlanma müddəti nə qədərdir?
Necə sifariş edə bilərəm?
Sifarişim sistemdə qeyd edilməyibsə, nə etməliyəm?
Bəyənnamə nədir? Necə doldurulur?
Daşınması qadağan olan məhsullar hansılardır?
300 dollar limiti nədir?
Sifariş neçə günə çatdırılır?
Bağlamam gömrükdə saxlandıqda nə etməliyəm?
Balansımdakı məbləği necə istifadə edə bilərəm?
Çatdırılma məbləği necə hesablanır?
Bağlamanın çatdırılma haqqını necə ödəmək olar?
Başqa bir şəxs sizin bağlamanı necə təhvil ala bilər?