Salam, hörmətli müştəri. Sizə necə kömək edə bilərik?
Məhsul mağaza tərəfindən yanlış, yararsız və zədələnmiş şəkildə göndərilərsə, geri qaytarma xidmətimizdən istifadə edə bilərsiniz. Bağlama geri qaytarılma üçün Bakı ofisinə daxil olduğu gündən etibarən növbəti 2 iş gün ərzində məhsul ofisi tərk etmədən yoxlanılarsa və yuxarıda qeyd edilən hallardan biri aşkarlanarsa, faktura sənədi ilə qəbul olunur. Sifarişlər çəkiyə uyğun tariflərlə geri qaytarılır.
Qeyd: Yuxarıda qeyd olunan şərtlərə əməl olunmazsa, bağlamaların satıcıya geri göndərilməsi həyata keçirilmir.
Geri qaytarma xidmətinin ("İade") qaydaları necədir?
Bakı anbarında bağlamaların saxlanma müddəti nə qədərdir?
Necə sifariş edə bilərəm?
Sifarişim sistemdə qeyd edilməyibsə, nə etməliyəm?
Bəyənnamə nədir? Necə doldurulur?
Daşınması qadağan olan məhsullar hansılardır?
300 dollar limiti nədir?
Sifariş neçə günə çatdırılır?
Bağlamam gömrükdə saxlandıqda nə etməliyəm?
Balansımdakı məbləği necə istifadə edə bilərəm?
Çatdırılma məbləği necə hesablanır?
Bağlamanın çatdırılma haqqını necə ödəmək olar?
Başqa bir şəxs sizin bağlamanı necə təhvil ala bilər?
Necə kuryer sifariş edə bilərəm?
Kuryer qiyməti hər bağlama üçün ayrı hesablanır?
Findex saytındakı balansımı necə artıra bilərəm?
Bağlamalar birləşdirilir?
Cari ay limitimi necə izləyə bilərəm?
Azərpoçt kuryer sifarişləri necə hesablanır?
Şirkət 2020 ci ildən fəaliyyət göstərir və Azərbaycan qanunvericiliyinə uyğun hər növ yüklərin xarici ölkələrdən Azərbaycana və Azərbaycan daxilində qapıya çatdırılması ilə məşğuldur. Türkiyənin elektron ticarət platformalarından, orada fəaliyyət göstərən brendlərin onlayn platformalarından verilən sifarişlərin ünvana çatdırılmasını həyata keçirən express çatdırılma- karqo, şirkətidir. Onlayn platformalardan etdiyiniz sifarişləri tez və qısa zamanda çatdırırıq.